«БУДЬ ВПЛЮСЕ С RG BRANDS И МАГНУМ»

Қазақстан Республикасының аумағында "ВПЛЮСЕ" бейілділік бағдарламасының «RG BRANDS ЖӘНЕ МАГНУММЕН БІРГЕ ВПЛЮСЕ БОЛ» Жарнамалық науқанын өткізу ережелері (бұдан әрі – "Ережелер")


1-ТАРАУ. ЖАРНАМАЛЫҚ НАУҚАННЫҢ ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕРІ
1.1. «Piala Gold», «Piala Ice Tea», «A’su», «Моё», «Gracio», «DaDa», «Нектар Солнечный», «Grizzly», «Нектар Солнечный» лимонады сауда таңбасының атынан «RG BRANDS ЖӘНЕ МАГНУММЕН БІРГЕ ВПЛЮСЕ БОЛ» Жарнамалық науқанының ұйымдастырушысы (бұдан әрі –Жарнамалық науқан) «RG Brands Kazakhstan» ЖШС, Қазақстан Республикасы, Алматы қ., Райымбек д-лы, 212Б болып табылады (бұдан әрі – Ұйымдастырушы деп аталады).
Жарнамалық науқанға қатысу үшін «Magnum Cash&Carry» ЖШС-нің дүкендер желісінде «Piala Gold», «Piala Ice Tea», «A’su», «Моё», «Gracio», «DaDa», «Нектар Солнечный», «Grizzly», «Нектар Солнечный» лимонады сауда таңбаларымен «RG Brands Kazakhstan» ЖШС-нің өндірген өнімдерін сатып алу қажет.
Жарнамалық науқан осы Жарнамалық науқанды өткізу ережелеріне және қатысу шарттарына сәйкес өткізіледі.
1.2. Жарнамалық науқан аясында Ұйымдастырушы осы ережелердің 2.9 және 3.1-тармақтарында көрсетілген мерзімде 1 000 000 теңгені ойнатады (бұдан әрі мәтін бойынша-Жүлде).
1.3. Жүлделердің ұтыс ойыны Ұйымдастырушының өнімдерін сатуды ынталандыруға бағытталғанын назарға алсақ, бұл Жарнамалық науқан лотерея болып табылмайды.
2-ТАРАУ. ЖАРНАМАЛЫҚ НАУҚАНҒА ҚАТЫСУ ШАРТТАРЫ:
2.1. Науқанға қатысушы «Piala Gold», «Piala Ice Tea», «A’su», «Моё», «Gracio», «DaDa», «Нектар Солнечный», «Grizzly», «Нектар Солнечный» лимонадының кез-келген өнімдер миксын (бұдан әрі - Өнім) «Magnum Cash&Carry» ЖШС желісінің кез келген супермаркеттерінен 1 000 теңге сомаға сатып алуы қажет.
2.2. Өнімді сатып алуға ақы төлеген кезде Магнум кассасында екі штрих-коды көрсетілген бір арнайы чек беріледі.
2.3. Науқанға қатысушы ВПЛЮСЕ мобильді қолданбада немесе www.vpluse.me. веб-сайтында тіркелуі қажет. Жарнамалық науқанға қатысушыларды тіркеу және штрих-кодтарды белсендіру жедел ақпараттық желі бойынша жүзеге асырылмайды. Штрих-кодтарды веб-сайты және "ВПЛЮСЕ" қолданбасы арқылы белсендіру тегін.
www.vpluse.me сайтында тіркелу кезінде келесі жолдарды толтыру міндетті болып табылады:
* ұялы телефон нөмірі;
* аты;
* тегі;
* жынысы;
* туған күні;
* қаласы;
* e-mail.
2.4. Науқанға қатысушы RG Brands өнімдерін: Asu, Пиала Gold, Пиала Ice Tea, Нектар Солнечный, ДаДа, Gracio, Yeti, Моё сүті, Grizzly қайта сатып алуға 200 теңге көлемінде
«RG Brands Kazakhstan»
Жауапкершілігі шектеулі
серіктестік
Жауапкершілігі шектеулі
серіктестік
«RG Brands Kazakhstan»
050034, Қазақстан Республикасы, Алматы қ., Райымбек д-лы, 212б. Тел. +7 (727) 250 57 40, Факс. +7 (727) 250 13
55. www.brands.kz
біржолғы жеңілдік алу үшін Магнум дүкендер желісіндегі кассирге бірінші штрих-кодымен чекті тапсыруы қажет.
2.5. Науқанға тіркелген қатысушыға 1 000 000 теңге ұтыс ойынына қатысу үшін ВПЛЮСЕ мобильді қолданбада екінші штрих-кодты сканерлеу қажет, бұл штрих-кодты тек бір рет тіркеуге болады. www.vpluse.me веб-сайтында және мобильді қолданбада штрих-кодты қолмен енгізу мүмкіндігі қолжетімді болады.
2.6. 1 000 000 теңге ұтыс ойыны бойынша Жарнамалық науқанға 18 жасқа толған Қазақстан Республикасында тұратын барлық тұлғалар қатыса алады. 1 000 000 теңге ұтыс ойынына қатысушылар болып танылмайды және келесі тұлғалардың қатысуға құқығы жоқ:
Ұйымдастырушының өкілдері және олардың отбасы мүшелері, «Magnum Cash&Carry» ЖШС компаниясының өкілдері және олардың отбасы мүшелері, сондай-ақ Жарнамалық науқан нәтижелеріне ықпал етуге немесе оларды бұрмалауға мүмкіндігі бар барлық үлестес компаниялардың, кез келген мүдделі тараптардың қызметкерлері ("RESMI компаниялар тобы" АҚ-ның барлық компанияларының, сондай-ақ жарнамалық науқан өткізуге тартылған үшінші тұлғалар).
2.7. Жарнамалық науқанды өткізудің жалпы мерзімі – 2019 жылдың 15 наурызынан бастап 2019 жылдың 15 сәуіріне дейін (бұдан әрі – Жарнамалық науқанды өткізу Кезеңі).
2.8. Жарнамалық Науқанды өткізу аумағы – Қазақстан Республикасы, «Magnum Cash&Carry» ЖШС-нің дүкендер желісі.
2.9. Ұтыс ойынын өткізу күні*:
№1 кесте
Ұтыс ойынына қатысу үшін штрих-кодтарды белсендіру кезеңі
Ұтыс ойынын өткізу күні
15.03.2019 – 15.04.2019
16.04.2019
*Жүлделі ұтыс ойындарының кестесі Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген демалыс және мереке күндерін ескере отырып түзетілуі мүмкін.
Ұйымдастырушы штрих-кодтарды белсендіруден бас тартуға немесе тоқтатуға құқылы, алайда оны хабарлауға міндетті емес.
3-ТАРАУ. ЖҮЛДЕ ҚОРЫНЫҢ ҚҰРАМЫ МЕН МӨЛШЕРІ:
3.1. Жүлде қорының жалпы мөлшері 1 000 000 теңгені құрайды, ол осы Ереженің 2.9-тармағында көрсетілген мерзімде ойнатылады.
4-ТАРАУ. ҰТЫС ОЙЫНЫНЫҢ ӘДІСІ:
4.1. Жүлде ұтып алған қатысушыны (бұдан әрі – "Жеңімпаз") анықтау тіркелген штрих-кодтар арасында кездейсоқ іріктеу жолымен жеңіп шыққан штрих-кодтарды анықтайтын арнайы компьютерлік бағдарламаны пайдалана отырып, осы Ереженің 2.9-тармағында көрсетілген мерзімде жүргізіледі. Жеңімпазды анықтау құрамында кемінде бір Ұйымдастырушы өкілі, техникалық платформа өкілі және нотариустың қатысуымен жүргізіледі. Ұтыс нәтижесі бойынша Жеңімпазды анықтауға қатысқан Комиссия мүшелері хаттамаға қол қояды. Кезекті ұтыс ойынының хаттамасындағы комиссия мүшелерінің қолын нотариус куәландырады.
4.2. Кездейсоқ таңдау арқылы кез келген бес нөмір таңдап алынады және тізбек бойынша біріншісі жеңімпаз болады. Егер Жарнамалық науқанды Ұйымдастырушы жеңімпаз анықталған сәттен бастап 48 (қырық сегіз) сағат ішінде жеңімпазбен байланыса алмаса, аталған тұлға тиісті жүлде алу құқығынан айырылады, Науқанға Тапсырыс беруші жүлдені беру үшін резервтегі бірінші жеңімпазбен байланысады. Егер Науқанға Тапсырыс беруші жоғарыда көрсетілген мерзім ішінде резервтегі бірінші жеңімпазбен байланыса алмаса, онда мұндай жеңімпаз тиісті жүлде алу құқығынан айырылады. Ұйымдастырушы жүлдені беру үшін резервтегі екінші жеңімпазбен байланысады. Егер Науқанға Тапсырыс беруші жоғарыда көрсетілген мерзім ішінде резервтегі екінші жеңімпазбен байланыса алмаса, онда мұндай жеңімпаз тиісті жүлде алу құқығынан айырылады. Ұйымдастырушы жүлдені беру үшін резервтегі үшінші жеңімпазбен байланысады. Егер Науқанға Тапсырыс беруші жоғарыда көрсетілген мерзім ішінде резервтегі үшінші жеңімпазбен байланыса алмаса, онда мұндай жеңімпаз тиісті жүлде алу құқығынан айырылады. Ұйымдастырушы жүлдені беру үшін резервтегі төртінші жеңімпазбен байланысады. Егер ұйымдастырушы жоғарыда көрсетілген мерзім ішінде резервтегі төртінші жеңімпазбен байланыса алмаса, онда мұндай жеңімпаз тиісті жүлдені алу құқығынан айырылады және Ұйымдастырушы өз қалауы бойынша бұл жүлдені иеленуге құқылы.
4.3. Ұйымдастырушы ұтыс күнін Жарнамалық науқан алдында да, сондай-ақ науқан кезінде де өзгертуге құқылы. 1 000 000 теңге ұтыс ойынын өткізетін Комиссия қажет болған жағдайда тиісті күнгі жеңімпазды ауыстыру мүмкіндігі үшін әрбір ұтыс ойынына балама жеңімпаздардың төрттен бірін анықтау құқығын өзіне қалдырады. Алайда Ұйымдастырушы да, жеңімпазды анықтауға қатысатын қандай да бір тұлғалар да комиссия балама жеңімпаздардың осындай тізіміне енгізген қатысушылардың аттарын ашуға міндетті емес.
4.4. Ұтыс ойыны жүлделерінің жалпы саны арттырылмайды. Жүлделердің жалпы саны Жеңімпаздар арасында бөлінгеннен кейін, жүлделерге қатысты кез келген басқа қатысушылардың талаптары қабылданбайды.
4.5. Ұйымдастырушы штрих-кодты тіркеуге ретті сәтсіз әрекеттердің кодтарын автоматты түрде іріктеуден қорғау, штрих-кодты табуға 20 (жиырма) сәтсіз әрекеттерден кейін IP-мекенжайды қара тізімге енгізу бойынша бірқатар шараларды қосымша іске асырады.
4.6. Ұйымдастырушы 18 жасқа дейінгі кәмелетке толмаған немесе әрекетке қабілетсіз адам немесе әрекетке қабілеттілігі шектеулі адам Жеңімпаз деп жарияланғанын білгеннен кейін дереу осы тұлға Жеңімпаздар тізімінен шығарылады және жүлдені алу құқығы баламалы Жеңімпаздардың біріне берілуі мүмкін.
5-ТАРАУ. ЖҮЛДЕЛЕР БЕРУ:
5.1. Қатысушылардың жүлдені алу тәртібі: жүлде банктік картаға шығаруға, байланыс қызметтерін, коммуналдық төлемдерді төлеуге болатын ВПЛЮСЕ электрондық шотына аударылады.
5.2. Ұйымдастырушы ұтыс ойынына қатысушылардың Жарнамалық науқанға қатысу кезіндегі қандай да бір шығындары мен шығыстары үшін жауапты болмайды.
5.3. Жүлделер саны шектеулі. Егер жүлделер Жарнамалық науқан аяқталған күнге дейін аяқталған жағдайда, Ұйымдастырушы Жүлделерді беруді тоқтату құқығын өзіне қалдырады.
5.4. Жүлделерді алуға үміткер Жарнамалық науқанға қатысушылар Жүлделерді алу үшін Ұйымдастырушы ұсынатын барлық қажетті құжаттарды толтыруға және қол қоюға міндеттенеді. Жүлдені алу кезінде Ұйымдастырушыға жеке куәлігінің және/немесе төлқұжатының көшірмелерімен қоса, бірақ шектелмей, түпнұсқаны ұсынбау, қатысушының кінәсінен пайда болған қандай да бір себептер бойынша Жүлдені алу мүмкін еместігі және Жүлдені алмауы Ұйымдастырушы қатысушының Жүлдені алудан бас тартуы ретінде қаралатын болады және ол үшін Ұйымдастырушы жауапты болмайды. Жеңімпаз осы Ережеге сәйкес қажетті құжаттарды келісуден және/немесе ұсынудан бас тартқан не оларды уақтылы жібермеген жағдайда (Ұйымдастырушы хабардар еткен күннен бастап он жұмыс күнінен артық емес) Ұйымдастырушы жүлдені беруден бас тартуға және ағымдағы Жеңімпазды резервтегі Жеңімпаздың пайдасына ағымдағы Жеңімпаздан жазбаша бас тартуды алмай ақ резервтегі Жеңімпазға ауыстыруға құқылы.
5.5. Жүлделер Жарнамалық науқанға қатысушыларға тек осы Ережелерге сәйкес беріледі. Жарнамалық науқанды өткізуге және Жүлдені алуға байланысты даулы мәселелер туындаған жағдайда Ұйымдастырушының шешімі түпкілікті болып табылады.
5.6. Ұйымдастырушы Жүлдені ұтып алған қатысушы анықталғаннан кейін кез келген басқа қатысушылардың қандай да бір Жүлделерге қатысты талаптары қабылданбайды.
5.7. Ұйымдастырушы жеңімпаздардың аттары мен фотосуреттерін, бейнежазбаларын жарнамалық мақсатта пайдалану құқығын, Жарнамалық науқанды ұзарту, Жарнамалық науқанының шарттарын өзгерту, Жүлделерді беру/санын өзгерту және Жарнамалық науқан мен оның өткізілу тәртібі туралы қосымша ақпаратты жариялау құқығын өзіне қалдырады.
5.8. Ұйымдастырушы қажет болған жағдайда Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген Жүлделерге арналған барлық міндетті салықтарды төлеу жөнінде өзіне міндеттеме алуға құқылы.
5.9. Жүлделерді ұтып алған қатысушылар Жарнамалық науқанға, соның ішінде радио және теледидар арқылы, сондай-ақ өзге де бұқаралық ақпарат құралдарына қатысу туралы жарнамалық сұхбат беруге, немесе Ұйымдастырушыға қандай да бір сыйақы төлемей, графикалық жарнамалық материалдарды дайындау үшін түсуге келіседі. Мұндай сұхбаттарға және өзге де материалдарға барлық авторлық және сабақтас құқықтар тиісінше шектеусіз мерзімге және аумақты шектеусіз түрде Ұйымдастырушыға тиесілі болады.
5.20. Қосымша ақпаратты 3775-жедел желі телефоны арқылы алуға болады.
5.21. Өткізілетін Жарнамалық науқанның шарттары мен тәртібінде кез келген өзгерістер болған жағдайда, соның ішінде, бірақ олармен шектелмей: Жарнамалық науқанды өткізу мерзімі, берілетін Жүлделер, берілетін Жүлделер саны және Жарнамалық науқанды өткізудің кез келген өзге де шарттары Жарнамалық науқанды өткізу кезеңінде www.vpluse.me. сайтында қосымша ақпаратты жариялау құқығын Ұйымдастырушы өзіне қалдырады.
5.22. Сайтта тіркелу және штрих-кодты белсендіру қатысушының Жарнамалық науқан шарттарымен толық келісімін, Ұйымдастырушыдан, оның ішінде SMS, Whats app немесе электрондық пошта арқылы ақпараттық хабарламалар алуға келісімін білдіреді, сондай-ақ Қатысушы Ұйымдастырушының және/немесе ол уәкілеттік берген тұлғалардың деректер Базасында өзінің жеке деректерін ұсынуға, өңдеуге, сақтауға және пайдалануға және Ұйымдастырушы және/немесе ол уәкілеттік берген тұлғалар өткізетін барлық науқандар аясында оларды одан әрі пайдалануға өз келісімін береді. Сондай-ақ қатысушы 3775 қысқа нөміріне STOP сөзі бар SMS жолдай отырып, Ұйымдастырушыдан ақпараттық хабарлама алудан бас тарта алады.
ҰТЫС ОЙЫНЫНА ҚАТЫСА ОТЫРЫП, СІЗ ОСЫ ЕРЕЖЕЛЕРДІҢ МӘТІНІН МҰҚИЯТ ОҚЫП, ТҮСІНЕТІНІҢІЗГЕ ЖӘНЕ ҚАНДАЙ ДА БІР ШЕКТЕУЛЕРСІЗ НЕМЕСЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРСІЗ ЕРЕЖЕЛЕРДІҢ ШАРТТАРЫ МЕН ЕРЕЖЕЛЕРІМЕН СӨЗСІЗ КЕЛІСЕТІНІҢІЗГЕ АВТОМАТТЫ ТҮРДЕ КЕЛІСЕСІЗ.

Правила проведения Рекламной акции «БУДЬ ВПЛЮСЕ С RG BRANDS И МАГНУМ» программы лояльности «ВПЛЮСЕ» на территории Республики Казахстан (далее – «Правила»)


РАЗДЕЛ 1. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ РЕКЛАМНОЙ АКЦИИ
1.1. Организатором Рекламной акции - «БУДЬ ВПЛЮСЕ С RG BRANDS И МАГНУМ», (далее –Рекламная акция) от торговых марок «Piala Gold», «Piala Ice Tea», «A’su», «Моё», «Gracio», «DaDa», «Нектар Солнечный», «Grizzly», лимонад «Нектар Солнечный» является ТОО «RG Brands Kazakhstan», Республика Казахстан, г. Алматы, пр. Райымбека, 212Б (в дальнейшем именуемое – Организатор).
Для участия в Рекламной акции необходимо приобрести произведенные ТОО «RG Brands Kazakhstan» продукции с товарными знаками «Piala Gold», «Piala Ice Tea», «A’su», «Моё», «Gracio», «DaDa», «Нектар Солнечный», «Grizzly», лимонад «Нектар Солнечный» в сети магазинов ТОО «Magnum Cash&Carry».
Рекламная акция проводится согласно настоящим правилам проведения и условий участия в Рекламной акции.
1.2. В рамках Рекламной акции, Организатор разыгрывает 1 000 000 тенге и в сроки, указанные в пункте 2.9 и 3.1. настоящих правил (далее по тексту- Приз).
1.3. Принимая во внимание, что розыгрыш призов, направлен на стимулирование продаж продукции Организатора, данная Рекламная акция не является лотереей.
РАЗДЕЛ 2. УСЛОВИЯ УЧАСТИЯ В РЕКЛАМНОЙ АКЦИИ:
2.1. Участнику акции необходимо купить любой микс продуктов: «Piala Gold», «Piala Ice Tea», «A’su», «Моё», «Gracio», «DaDa», «Нектар Солнечный», «Grizzly», лимонад «Нектар Солнечный» (далее -Продукция) на сумму 1 000 тенге в любом из супермаркетов сети ТОО «Magnum Cash&Carry».
2.2. При оплате покупки продукции на кассе Магнум будет выдан один специальный чек, где нанесены два штрих-кода.
2.3. Участнику акции необходимо зарегистрироваться в мобильном приложении ВПЛЮСЕ либо на веб-сайте: www.vpluse.me. Регистрация участников Рекламной акции и активации штрих-кодов на/по информационной горячей линии не осуществляется. Активация штрих-кодов через веб-сайт и приложение «ВПЛЮСЕ» бесплатно.
При регистрации на сайте www.vpluse.me обязательными к заполнению являются поля:
• номер сотового телефона;
• имя;
• фамилия;
• пол;
• дата рождения;
• город;
• e-mail.
2.4. Участнику акции необходимо сдать чек с первым штрих-кодом кассиру в сети магазинов Магнум для получения разовой скидки в размере 200 тенге на повторную покупку продуктов RG Brands: Asu, Пиала Gold, Пиала Ice Tea, Нектар Солнечный, ДаДа, Gracio, Yeti, Молоко Моё, Grizzly.
2.5. Зарегистрированному участнику акции необходимо отсканировать второй штрих-код в мобильном приложении ВПЛЮСЕ для участия в розыгрыше 1 000 000 тенге, данный штрих-
код можно зарегистрировать только один раз. На веб-сайте: www.vpluse.me и в мобильном приложении ВПЛЮСЕ будет также доступна функция ввода штрих-кода вручную.
2.6. К участию в Рекламной акции по розыгрышу 1 000 000 тенге допускаются все лица, проживающие в Республике Казахстан, достигшие возраста 18 лет. Участниками розыгрыша 1 000 000 тенге не признаются и не имеют права принимать участие следующие лица:
Представители Организатора и члены их семей, представители компании ТОО «Magnum Cash&Carry» и члены их семей, а также сотрудники всех аффилированных компаний, любых заинтересованных сторон, способных повлиять на результаты Рекламной акции или фальсифицировать их (всех компаний АО «Группа компаний RESMI», а также третьи лица, вовлеченные в проведение Рекламной акции).
2.7. Общий срок проведения Рекламной акции – с 15 марта 2019 года по 15 апреля 2019 года (далее – Период проведения Рекламной акции).
2.8. Территория проведения Рекламной Акции – Республика Казахстан, сеть магазинов ТОО «Magnum Cash&Carry».
2.9. Даты проведения розыгрышей*:
График №1
Период активации штрих-кодов для участия в розыгрыше
Дата проведения розыгрыша
15.03.2019 – 15.04.2019
16.04.2019
*График розыгрышей призов может корректироваться с учетом выходных и праздничных дней, установленных законодательством Республики Казахстан.
Организатор вправе, но не обязан сообщать об отказе или прекращении активации штрих-кодов.
РАЗДЕЛ 3. СОСТАВ И РАЗМЕР ПРИЗОВОГО ФОНДА:
3.1. Общий размер призового фонда составляет 1 000 000 тенге, который будет разыгрываться в сроки, указанные в пункте 2.9 настоящих правил.
РАЗДЕЛ 4. МЕХАНИКА РОЗЫГРЫША ПРИЗОВ:
4.1. Определение Участника, выигравшего Приз, (далее – «Победитель») будет проводиться в сроки, указанные в пункте 2.9 настоящих правил с использованием специальной компьютерной программы, определяющей выигравшие штрих-коды путем случайного отбора среди зарегистрированных штрих-кодов. Определение Победителя будет проводиться с участием комиссии в составе не менее одного представителя Организатора, представителя технической платформы и нотариуса. По результатам розыгрыша участвовавшие в определении Победителя члены комиссии подписывают протокол. Подписи членов комиссии на протоколе очередного розыгрыша заверяются нотариусом.
4.2. Путем случайного выбора будут выбраны пять любых номеров, и первый по последовательности будет являться победителем. В случае если Организатор Рекламной акции не может связаться с победителем в течение 48 (сорока восьми) часов с момента определения победителя, указанное лицо лишается права на соответствующий приз, Заказчик Акции связывается с первым резервным победителем для присуждения ему приза. В случае если Заказчик Акции не может в течение вышеуказанного срока связаться с первым резервным победителем, то такой победитель лишается права на соответствующий приз. Организатор связывается со вторым резервным победителем для присуждения ему приза. В случае если Заказчик Акции не может в течение вышеуказанного срока связаться со вторым резервным победителем, то такой победитель лишается права на соответствующий приз. Организатор связывается с третьим резервным победителем для присуждения ему приза.
В случае если Заказчик Акции не может в течение вышеуказанного срока связаться с третьим резервным победителем, то такой победитель лишается права на соответствующий приз. Организатор связывается с четвертым резервным победителем для присуждения ему приза. В случае если Организатор не может в течение вышеуказанного срока связаться с четвертым резервным победителем, то такой победитель лишается права на соответствующий приз, и Организатор вправе распорядиться таким призом по своему усмотрению.
4.3. Организатор имеет право менять дату розыгрыша как до, так и в течении Рекламной акции. Комиссия, проводящая розыгрыш 1 000 000 тенге, оставляет за собой право определить одного из четвертых альтернативных победителей на каждый розыгрыш для возможности замены победителя соответствующего дня в случае необходимости. Однако ни Организатор, ни какие-либо лица, участвующие в определении Победителя не обязаны раскрывать имена Участников, которые были включены комиссией в такой список альтернативных победителей.
4.4. Общее количество призов Розыгрыша, не может быть увеличено. После того, как общее количество призов, будет распределено между Победителями, требования любых других Участников в отношении призов приниматься не будут.
4.5. Организатор дополнительно реализует ряд мер по защите от автоматического перебора кодов последовательных неудачных попыток зарегистрировать штрих-код, занесение IP-адреса в черный список после 20 (двадцать) неудачных попыток угадать штрих-код.
4.6. Незамедлительно после того, как Организатор узнает, что Победителем был объявлен несовершеннолетний в возрасте до 18 лет, или недееспособное лицо, или лицо, имеющее ограничение дееспособности, данное лицо исключается из списка Победителей и право на получение приза может быть передано одному из альтернативных победителей.
РАЗДЕЛ 5. ВЫДАЧА ПРИЗОВ:
5.1. Порядок получения участниками приза: Приз будет перечисляться на электронный счет ВПЛЮСЕ, который можно вывести на банковскую карту, оплатить услуги связи, коммунальные платежи.
5.2. Организатор не несет ответственность за какие-либо расходы и затраты, которые Участники Розыгрыша могут понести для участия в Рекламной акции.
5.3. Количество Призов ограничено. Организатор оставляет за собой право остановить выдачу Призов, в случае если Призы закончатся до даты окончания Рекламной акции.
5.4. Участники Рекламной акции, претендующие на получение Призов, обязуются заполнить и подписать все необходимые документы, представляемые Организатором для получения Призов. Не предоставление оригинала, включая, но не ограничиваясь копиями удостоверения личности и/или паспорта Организатору в момент получения Приза, невозможность получения Участником и неполучение Приза по каким-либо причинам, возникшим по вине Участника, будут рассматриваться Организатором как отказ Участника от приза, за который Организатор не несет ответственности. В случае отказа Победителя от согласования и/или предоставления необходимых документов согласно настоящих правил либо их несвоевременной отправки (не более десяти рабочих дней с даты уведомления Организатором) Организатор вправе отказать в выдаче приза и заменить текущего Победителя на резервного призёра без получения письменного отказа от текущего Победителя в пользу резервного.
5.5. Призы выдаются участникам Рекламной акции только в соответствии с данными правилами. В случае возникновения спорных вопросов, связанных с проведением Рекламной акции и получением Приза, решение Организатора является окончательным.
5.6. После того, как Организатором определен участник, выигравший Приз, требования любых других участников в отношении каких-либо Призов приниматься не будут.
5.7. Организатор оставляет за собой право использования имен и фотографий, видеозаписи победителей в рекламных целях, право продлить Рекламную акцию, изменить условия Рекламной акции, изменить процедуру выдачи/количества Призов и публиковать дополнительную информацию о Рекламной акции и порядке ее проведения.
5.8. Организатор вправе при необходимости взять на себя обязательство по выплате всех обязательных налогов на Призы, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.
5.9. Участники, выигравшие Призы, соглашаются давать рекламные интервью об участии в Рекламной акции, в том числе по радио и телевидению, а равно в иных средствах массовой информации, либо сниматься для изготовления графических рекламных материалов без уплаты за это какого-либо вознаграждения Организатору. Все авторские и смежные права на такие интервью и иные материалы будут принадлежать Организатору соответственно на неограниченный срок и без ограничения территории.
5.20. Дополнительную информацию можно также получить по телефонам горячей линии –3775
5.21. В случае любых изменений в условиях и порядке проводимой Рекламной акции, включая, но, не ограничиваясь: сроки проведения Рекламной акции, выдаваемые призы, количество выдаваемых призов, и любые иные условия проведения Рекламной акции, Организатор оставляет за собой право публиковать в период проведения Рекламной акции дополнительную информацию на сайте www.vpluse.me.
5.22. Регистрация на сайте и активация штрих-кода означает полное согласие участника с условиями Рекламной акции, согласие на получение информационных сообщений от Организатора, в том числе по SMS, Whats app или по электронной почте, а также Участник дает свое согласие на предоставление, обработку, хранение и использование своих персональных данных в базе данных Организатора и/или уполномоченных им лиц и на их дальнейшее использование в рамках всех акций, проводимых Организатором и/или уполномоченными им лицами. При этом участник может отказаться от получения информационных сообщений от Организатора, направив SMS со словом STOP на короткий номер 3775.
УЧАСТВУЯ В РОЗЫГРЫШЕ, ВЫ АВТОМАТИЧЕСКИ СОГЛАШАЕТЕСЬ С ТЕМ, ЧТО ВЫ ВНИМАТЕЛЬНО ПРОЧИТАЛИ И ПОНИМАЕТЕ ТЕКСТ НАСТОЯЩИХ ПРАВИЛ И БЕЗОГОВОРОЧНО СОГЛАШАЕТЕСЬ С УСЛОВИЯМИ И ПОЛОЖЕНИЯМИ ПРАВИЛ БЕЗ КАКИХ-ЛИБО ОГРАНИЧЕНИЙ ИЛИ ИСКЛЮЧЕНИЙ.

Вернуться к списку Акций